مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-25ورزشي

وضعیت نامشخص بسکتبال و فوتبال ناشنوایان برای شرکت در انتخابی المپیک


برای اعزام تیم بسکتبال و فوتبال ناشنوایان به انتخابی المپیک منتظر مجوز از سوی کنفدراسیون آسیا هستیم.

- رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: برای اعزام تیم بسکتبال و فوتبال ناشنوایان به انتخابی المپیک منتظر مجوز از سوی کنفدراسیون آسیا هستیم.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم های بسکتبال و فوتبال برای شرکت در انتخابی المپیک ناشنوایان اظهار کرد: مجوز اعزام این دو تیم به مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان از سوی هیات رییسه فدراسیون ابلاغ شده و مشکلی برای اعزام این دو تیم نداریم، در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از سوی کنفدراسیون آسیا هستیم تا ببینیم با توجه به وضعیت بیماری کرونا مسابقات کسب سهمیه در دو رشته بسکتبال و فوتبال در مالزی برگزار خواهد شد یا خیر؟ وی گفت: اگر مجوز برگزاری مسابقات از سوی کنفدراسیون آسیا صادر و زمان دقیق برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان مشخص شود، بلافاصله از سوی ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان مجوز برگزاری اردو در این دو رشته را خواهیم گرفت تا نسبت به آماده سازی این دو تیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که اگر مسابقات در دی ماه برگزار شود، زمان کافی برای آماده سازی تیم ها خواهید داشت یا خیر، افزود: در رشته فوتبال مشکلی برای آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامشخص بسکتبال و فوتبال ناشنوایان برای شرکت در انتخابی المپیک

وضعیت نامشخص بسکتبال و فوتبال ناشنوایان برای شرکت در انتخابی المپیک