مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-25سياسي

لزوم نظارت و پیشگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی


همه ما مردم و مسئولان در برابر مشکلات موجود در جامعه مسئولیم، دستگاه های نظارت کننده که باید گریبان آنهایی که خون مردم را در شیشه کرده اند بگیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلیمن مجتبی عزیزی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت به رعایت تقوا، اظهار کرد: دفاع مقدس، مظهر حماسه، معنویت، دینداری، آرمان خواهی، ایثار، ایستادگی، تدبیر و حکمت است، جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت اما همین جنگ باعث شعله ورترشدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد.

وی افزود: دفاع مقدس نیروهای مسلح ما را قوی کرد تهدید جنگ، برای ما به بهترین فرصت تبدیل شد و امروز نیروهای مسلح روز به روز بر عزم و اراده شان افزوده می شود و اگر این عزت و اقتدار نیروهای مسلح نبود، امروز دشمن در کشور فرمانداری نظامی داشت.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه، گفت: آیا تنگناها و مشکلات امروز از دوران دفاع مقدس بدتر بوده و یا قدرت نظامی و سیاسی امروز ما کمتر از دوسال دفاع 8ساله است؟ وی ادامه داد: امروزه به واسطه دفاع مقدس به جایی رسیده ایم که یک طرف میز ما می نشینیم و طرف دیگر دنیای استکبار با همه ابهت و تکبرش در طرف دیگر میز می نشیند و به مدت 12سال با ما مذاکره می کند، آیا عجیب نیست که مایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت و پیشگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی

لزوم نظارت و پیشگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی