مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-25سياسي

رزمندگان دفاع مقدس الگوی ایثار و از خودگذشتگی بودند


رزمندگان دفاع مقدس الگوی بی نظیری ایثار و از خودگذشتگی بودند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته دهگلان به موضوع اخلاص در عمل و آفات عمل خیر اشاره و اظهار کرد: خداوند متعال اهل ایمان را به عبادت خالصانه و یکرنگی در عمل دعوت کرده و حتی تمامی اوامر الهی را در عبادت و بندگی خالصانه قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: عبادت خالصانه به قصد جلب رضایت خداوند و بدون طمع به بهشت و نعمات آن و ترس از جهنم و عذاب های آن سرلوحه کار اولیاء و صلحا بوده است.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: انسان مومن با این عقیده و باور که خداوند متعال شایسته حمد و ستایش و عبادت است می تواند به معرفت الهی دست یابد و جزو مخلصین درگاه خداوند باشد.

وی با بیان اینکه جهاد و مقابله با دشمنان دین و وطن جایگاه بسیار رفیع و بزرگی دارد، اضافه کرد: این جهاد و مقابله باید در راستای اخلاص و یکرنگی باشد، تا جایی که از پیامبر اکرم(ص) سوال شد که مردی برای ریا و تظاهر و مردی برای شجاعت و پهلوانی و مردی برای حمیت وطایفه گرایی پیکار می کنند کدام یک از اینها برای خداست؟ پیامبر اکرم در جواب فرمودند کسی که برای استحکام بخشیدن به شریعت و توحید خداوند پیکار و جهاد می کند برای خداوند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان دفاع مقدس الگوی ایثار و از خودگذشتگی بودند

رزمندگان دفاع مقدس الگوی ایثار و از خودگذشتگی بودند