مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-25سياسي

هدف ایران از دفاع مقدس دفاع از دین بود


هدف ایران از جنگ در هشت سال دفاع مقدس حفاظت و صیانت از دین و انقلاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر مدیریت حب و بغض و کنترل خشم را از نشانه های تقوی دانست و گفت: هیجانات از بزرگترین نعمت های الهی اند که زندگی بدون آنها، بی روح و ماشینی است و سلامتی روانی و عقلانی انسانها تا حد زیادی وابسته به همین هیجان های روحی است.

  وی کنترل و مدیریت هیجانات و استفاده صحیح از آن در جهت تعالی و کمال انسان را مهم تلقی کرد و افزود: یکی از شاخصه های تقوی کنترل خشم و مدیریت حب و بغض است.

خطیب نماز جمعه ساوه با اشاره به اینکه اسلام تفکر ماکیاولیستی را قبول ندارد گفت:  برای رسیدن به اهداف حتی اگر مقدس باشد نباید از شیوه های پلید و غیرانسانی و نامقدس استفاده کرد, با آبروی مردم حتی اگر رقیب یا دشمن مان باشد بازی نکنیم, شرافت اخلاقی داشته باشیم و براساس حدسیات بی اساس پرونده سازی نکنیم.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از خطبه ها نشر شایعات در جامعه را نوعی سم پراکنی قلمداد کرد و ادامه داد: قبول شایعات و نقل آن فضای عمومی جامعه را تخریب و اداره جامعه را ناتوان می کند بنابراین باید بدانیم که سیاست دشمن ما وارونه نمایی و سیاه نمایی و تخریب چهره و عملکرد اشخاص موثر و نهادهای انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ایران از دفاع مقدس دفاع از دین بود

هدف ایران از دفاع مقدس دفاع از دین بود