مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-25سياسي

58 میلیون دلار به یک شرکت «نورچشمی» برای واردات واکسن آنفلوانزا داده اند


دولت در زمینه اعطای 58 میلیون دلار به یک شرکت نورچشمی برای واردات واکسن آنفلوآنزا به کشور توضیح دهد، چرا که شنیده ام این ارز به کشور ترکیه برده شده و واکسنی هم وارد نشده است.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس  در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عدم اعطای سهم  وزارت بهداشت از یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی اظهار داشت: با موافقت مقام معظم رهبری در دوران شیوع کرونا و برای جبران هزینه های وزارت بهداشت مقرر شد یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برداشته شود.

وی افزود: وقتی از صندوق توسعه ملی برداشتی صورت می گیرد قاعدتا باید به ریال تبدیل شود که این یک میلیارد یورو می تواند تورم شگفت انگیزی به همراه داشته باشد.

عضو هیأت رییسه مجلس تصریح کرد: وقتی که قرار است دود این تورم به چشم مردم برود پس بهتر است برداشت از صندوق توسعه ملی هزینه درمان شود.

  سلیمی گفت: نیاز ما در حال حاضر 16 تا 20 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزاست که فقط بین یک میلیون و 200 هزار تا یک میلیون و 600 هزار دوز واکسن وارد کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: این انتقاد به دولت وارد است که چرا اقدام لازم برای واردات واکسن آنفلوآنزا از مدت ها قبل صورت نگرفته این در حالی است که زدن این واکسن فقط در دو هفته ابتدای مهر تاثیر دارد و بعد از آن دیگر کارایی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 میلیون دلار به یک شرکت «نورچشمی» برای واردات واکسن آنفلوانزا داده اند

58 میلیون دلار به یک شرکت «نورچشمی» برای واردات واکسن آنفلوانزا داده اند