مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-25بين الملل

اسماعیل هنیه: حماس و فتح متوجه یک تهدید مشترک هستند


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت و گوهای استانبول میان فتح و حماس را بسیار ضروری دانست و گفت که هر دو گروه متوجه مسائلی که مسأله فلسطین را تهدید می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس از نشست داخلی این جنبش برای بحث در خصوص توافقات صورت گرفته با جنبش فتح خبر داد.

به نوشته وبگاه القدس العربی ، هنیه در بیانیه ای گفت که جنبش حماس بر اهمیت بالای گفت و گوهای ملی با فتح واقف است و در نشستی تصمیم مناسب در خصوص توافقات صورت گرفته در استانبول را خواهد گرفت.

او تأکید کرد که این گفت و گوها نشان از این دارد که فتح و حماس در خصوص تهدیدی که فلسطین را در بر گرفته، احساس مشترکی دارند و هر دو گروه اراده و نگاه مشترکی در خصوص لزوم برپایی دوباره نهادهای فلسطینی در چارچوب سازمان آزادیبخش فلسطین در کرانه باختری و غزه دارند.

  اسماعیل هنیه افزود: تفاهمات صورت گرفته با برادران فتح در چارچوب آماده سازی مسیر گفت و گوهای ملی فراگیر است و در این گفت وگوها چارچوب جامعی برای رسیدن به نتایج حاصل شده در خصوص پرونده های مورد اختلاف به دست آمد.

رییس دفتر سیاسی حماس تفاهمات صورت گرفته در نشست ترکیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت که این تفاهمات بر اساس توافقات پیشین در قاهره به ویژه توافق سال 2011 به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل هنیه: حماس و فتح متوجه یک تهدید مشترک هستند

اسماعیل هنیه: حماس و فتح متوجه یک تهدید مشترک هستند