مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-25سياسي

مدیریت جهادی لازمه مقابله با گران فروشی در کشور


امام جمعه یزد با بیان این که توجه به توصیه های مقام معظم رهبری باید در اولویت اجرایی دست اندرکاران نظام قرار گیرد، گفت: مدیریت جهادی لازمه مقابله با گران فروشی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته چهارم مهرماه نماز جمعه یزد با بیان این که استکبار جهانی فقط به دنبال سلطه بر کشورهای جهان است، اظهار کرد: تبعیت از اسلام ناب محمدی تنها دلیل دشمنی استکبار با نظام جهموری اسلامی ایران است.

وی رسیدن به کمال انسانی و رضایت حقتعالی را هدف عالی انقلاب اسلامی دانست و افزود: استکبار به دنبال کشورگشایی به نفع خود و سلطه بدون ارزش های دینی و انسانی است.

امام جمعه یزد در ادامه احساس مسئولیت در قبال ملت های مظلوم و مسلمان جهان را مهمترین ویژگی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نظامی درونی با هدف رسیدن به تعالی بشریت است.

ناصری یزدی با بیان این که رضایت حق تعالی همان رسیدن به کمال انسانی است، تصریح کرد: رمز رسیدن به کمال انسانی تبعیت از ولایت فقیه و احساس مسئولیت در قبال یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با بصیرت دینی و تبیعت بی چون و چرا از امام خمینی(ره) رضایت خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی لازمه مقابله با گران فروشی در کشور

مدیریت جهادی لازمه مقابله با گران فروشی در کشور