مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-25سياسي

بی بصیرتی مردم صلح را به امام حسن تحمیل کرد


امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی گفت: بی بصیرتی و عدم تحلیل سیاسی جامعه و یاران امام، صلح را به آن حضرت تحمیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی اظهار کرد: افراد اطراف امام حسن در جنگ سست عنصر بودند و به علت عدم تحلیل سیاسی موجبات شکست امام حسن و برقراری صلح را ایجاد کردند.

وی با تأکید بر لزوم وجود تحلیل سیاسی در میان جامعه تصریح کرد: مطالعه تاریخ و درس عبرت های تاریخی راه را به ملت نشان می دهد و با افزایش تحلیل سیاسی مردم می توان مانع از فریب دشمنان اسلام شد.

امام جمعه بجنورد همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بر استقلال امت اسلامی تأکید کرد و گفت: وابستگی به بیگانگان عاملی می شود تا تهدیدها و تحریم ها در کشور اثرگذار باشد اما در صورت وجود استقلال ترسی از مشکلات خارجی ایجاد نمی شود.

وی افزود: ویژگی امت اسلامی تصمیم گیری مستقل از شرق و غرب است و حفظ استقلال در عرصه های مختلف همچون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ازجمله این ویژگی ها است.

خطیب جمعه بجنورد همچنین با اشاره به تلاش کفار برای عقب ماندگی امت اسلامی ادامه داد: کفار نگران پیشرفت امت اسلامی هستند و ایستادگی در برابر دشمن بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بصیرتی مردم صلح را به امام حسن تحمیل کرد

بی بصیرتی مردم صلح را به امام حسن تحمیل کرد