مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-25سياسي

زندگی مدیران نباید از سطح متوسط مردم فراتر برود/ وزیر صنعت زودتر تعیین تکلیف شود


باید وظیفه خودمان را نسبت به این انقلاب بدانیم، مردم و مسؤولان جوانمردی و مروت را فراموش نکنند، نباید زندگی مدیران ما از سطح متوسط مردم فراتر زندگی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های این هفته از نماز جمعه مصلی ساری اظهار کرد: فلسفه دین نجات انسان است، این برنامه درست برای زندگی با عنوان دین شریعت و احکام باید باشد.

وی با اشاره به آیه هایی از قرآن، افزود: تربیت درست اولاد مانع از عذاب در روز قیامت خواهد شد، خوشا به حال خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگرانی که فرزندان صالح تربیت کردند.

محمدی لایینی با اشاره به شهادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحوم آیت الله شهید هاشمی نژاد، گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس نیز قرار داریم با توجه به شرایط کرونایی برنامه ها خوب پیش رفته است.

خطیب جمعه ساری عنوان کرد: حدود چهار ماه است که در جنگ اقتصادی فرمانده میدان نداریم، وزیر صنعت، معدن و تجارت را نداریم، انتظار دادم دولت و مجلس زودتر برای این مسئله تعیین و تکلیف کنند، در سال جهش تولید این اتفاق خوبی نیست.

این مسؤول تاکید کرد: اگر کشاورزان ما گندم کشت نکنند ما در مسیر انجام کارهای استراتژیک به مشکل برمی خوریم در سال جاری یکی 2 میلیون تن گندم کم داشتیم، امیدواریم در سال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی مدیران نباید از سطح متوسط مردم فراتر برود/ وزیر صنعت زودتر تعیین تکلیف شود

زندگی مدیران نباید از سطح متوسط مردم فراتر برود/ وزیر صنعت زودتر تعیین تکلیف شود