مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-25ورزشي

رییس کمیته جهانی المپیک: بازی های توکیو 2020 برگزار خواهد شد


موری یوشیرو رییس کمیته برگزاری المپیک هم در پاسخ گفت که ایجاد هیجان و انگیزه برای بازی های توکیو و اطمینان دادن به مردم که این بازی ها برگزار خواهد شد نیز حائز اهمیت است.

- موری یوشیرو رییس کمیته برگزاری المپیک هم در پاسخ گفت که ایجاد هیجان و انگیزه برای بازی های توکیو و اطمینان دادن به مردم که این بازی ها برگزار خواهد شد نیز حائز اهمیت است.

«توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک بار دیگر تمایل زیاد خود برای برگزاری موفقیت آمیز بازی های المپیک توکیو که به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا به سال آینده موکول شده را ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از تلویزیون ژاپن، باخ در یک کنفرانس دو روزه اینترنتی که بین هیات هماهنگی کمیته بین المللی المپیک و سازماندهندگان بازی های المپیک توکیو برگزار شد، بر نیاز به تطبیق دادن بازی های المپیک مناسب با دنیای پس از ویروس کرونا تاکید کرد.

او گفت که از سرگیری رویدادهای ورزشی بزرگ بدین معنی است که بدون واکسن هم می توان آنها را برگزار کرد.

او گفت «ورزش ها در حال بازگشت هستند.

» باخ گفت که به تعویق افتادن بیسابقه بازی های المپیک 2020 چالش بزرگی را به همراه داشته است و «آنچه که ما اکنون می توانیم انجام دهیم» تعیین اصولی است که بتوان بعدا وقتی که زمان مناسب برای تصمیم گیری درست فرا رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته جهانی المپیک: بازی های توکیو 2020 برگزار خواهد شد

رییس کمیته جهانی المپیک: بازی های توکیو 2020 برگزار خواهد شد