مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-25سياسي

اگر غلطی از آمریکا سربزند پایگاه های نظامی او را نابود خواهیم کرد


امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ملت ما متحد، بیدار و هوشیار در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی می کند، گفت: اگر غلطی از آمریکا سر بزند همه پایگاه های نظامی او در منطقه را نابود خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع از ارزش ها، شرف، آزادی و ازادگی غیرت ایرانی و اسلامی را به همه حماسه سازان و مدافعان وطن تبریک عرض می کنم.

امام جمعه دهدشت در تشریح اهداف دشمن برای جنگ افروزی علیه کشورمان تصریح کرد: اولین هدف دشمنان در هم کوبیدن نظام اسلامی بود آنها نمی خواستند نظامی به اسم اسلام با این استقامت حاصل شود.

وحدانی فر اضافه کرد:استکبار جهانی با هدف انتقام از نظام اسلامی با ابزار قرار دادن صدام و حزب بعث به مقابله با جمهوری اسلامی وارد عمل شد.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: امام با درک عمق مسئله با کیاست و مدیریت پیامبر گونه خود تنها راه مقابله را بسیج همه ملت و در صحنه بودن آنها دانست و مهمترین نقش را در پیروزی جبهه حق علیه باطل ایفا کرد.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه ایستادگی ما در مقابل استکبار جهانی برکاتی داشت، افزود: اولین مسئله پیروزی جمهوری اسلامی و شکست هیمنه استکبار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر غلطی از آمریکا سربزند پایگاه های نظامی او را نابود خواهیم کرد

اگر غلطی از آمریکا سربزند پایگاه های نظامی او را نابود خواهیم کرد