مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-25اقتصادي

اجرای فاز اول راه آهن ایلام نیازمند 110 میلیارد تومان اعتبار


برای اجرای فاز اول طرح راه آهن ایلام به طول 17 کیلومتر حداقل 110 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، خواستار واریز شدن مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی و شرکت های مستقر در استان شد و بیان کرد: طبق قانون باید این مالیات ها به درآمدهای استان اضافه شود و در استان واریز گردد تا به زیرساخت ها کمک شود.

وی با اشاره به سفر نماینده رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و بازدید از پروژه های نیمه تمام استان، تصریح کرد: تونل کبیرکوه که از سال 89 شروع شد، شش هزار و 500 طول دارد که اگر مطالبات پیمانکار پرداخت و هم اعتباری برای تکمیل آن اختصاص داده شود، تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید.

استاندار ایلام به بحث راه آهن که نیاز اصلی استان است اشاره کرد و بیان کرد: برای اجرای فاز اول که 17 کیلومتر است حداقل 110 میلیارد تومان نیاز است.

وی خواستار امضاء تفاهم نامه ای در خصوص اجرای 300 واحد نیروگاه خورشیدی برای محرومین در استان شد و گفت: سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهری ایلام، بیمارستان 376 تخت خوابی و زندان مرکزی ایلام از جمله پروژه هایی هستند که پیشرفت فیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز اول راه آهن ایلام نیازمند 110 میلیارد تومان اعتبار

اجرای فاز اول راه آهن ایلام نیازمند 110 میلیارد تومان اعتبار