مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-25سياسي

برنامه مشترک کمیته امداد و برنامه و بودجه برای حداث 100 هزار واحد برای محرومان


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در طرح احداث 100 هزار واحد برای محرومان، پیش پرداختی انجام نمی شود و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می شود.

- ایسنا/ایلام معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در طرح احداث 100 هزار واحد برای محرومان، پیش پرداختی انجام نمی شود و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می شود.

دکتر محمدباقر نوبخت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: برنامه احداث مسکن وبرای محرومان، با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه انجام می شود و جدا از سایر برنامه های دولت برای تکمیل مسکن مهر و طرح اقدام ملی است که در قالب آن 600 هزار واحد توسط وزارت راه و شهرسازی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح احداث 100 هزار واحد برای محرومان هیچگونه پیش پرداختی صورت نمی گیرد و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می شود، گفت: سهم استان ایلام در این طرح 2 هزار واحد است که تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.

معاون رییس جمهوری با اشاره به سال جهش تولید گفت: سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا ویژگی های طرح هایی که قابلیت افتتاح تا پایان دولت را دارند در تمامی استان ها مشخص کرده و در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مشترک کمیته امداد و برنامه و بودجه برای حداث 100 هزار واحد برای محرومان

برنامه مشترک کمیته امداد و برنامه و بودجه برای حداث 100 هزار واحد برای محرومان