مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-25سياسي

قمار آمریکا بر سر خاورمیانه بازی دو سر باخت است


خطیب جمعه ی کامفیروز با اشاره به تلاش های ترامپ و دولت آمریکا برای برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی، تاکید کرد که قمار آمریکا بر سرخاورمیانه یک بازی 2 سر باخت است.

- ایسنا/فارس خطیب جمعه ی کامفیروز با اشاره به تلاش های ترامپ و دولت آمریکا برای برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی، تاکید کرد که قمار آمریکا بر سرخاورمیانه یک بازی 2 سر باخت است.

حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه ی دوم نماز جمعه ی کامفیروز با اشاره به تقلّای این روزهای دولت ترامپ برای آشکارسازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و تلاش او برای تغییر رفتار ایران در فشارحداکثری و سرشاخ شدن با روسیه و چین در آسیا و تلاش هایش در آمریکای جنوبی به اضافه دروغ های پی در پی به اروپایی ها، گفت: این تحرکات حکایت از قدرت و اقتدار آمریکا ندارد بلکه نشانه ی افول امپراطوری آمریکا و زوال ابرقدرتی اوست.

او همچنین قمار آمریکا بر سر خاورمیانه را یک بازی دوسر باخت برای آن ها دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا برای عملی کردن هدف شوم خود که فرمانروایی بر کره ی زمین است ناگزیر از تسلط بر منطقه ی طلایی خاورمیانه بود و می دانست که بدون این جغرافیا هرگز به مقصود خود نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمار آمریکا بر سر خاورمیانه بازی دو سر باخت است

قمار آمریکا بر سر خاورمیانه بازی دو سر باخت است