مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-25سياسي

نرخ خرید گندم واقعی باشد/برخی مسئولان گرفتار اشرافیت شده اند


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز فصل کشت پاییزه خواستار تعیین تکلیف نرخ گندم و واقعی شدن قیمت آن برای دلگرم شدن کشاورزان برای کشت و کار زراعت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با تاکید بر رعایت تقوای الهی، فلسفه دین را نجات انسان یاد کرد و گفت: دین برای نجات انسان برنامه زندگی دارد.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو و سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد، وی را افتخاری برای جهان اسلام و مازندرن دانست و همچنین با گرامیداشت برنامه های دفاع مقدس خواستار ترویج فرهنگ دفاع مقدس شد.

وی با اظهار اینکه چندماهی است که کشور در جنگ اقتصادی فاقد وزیر صمت است، خواستار توجه دولت و مجلس برای تعیین تکلیف وزارت صمت شد و گفت: در سال جهش تولید اینکه چهار ماه وزیر صنعت نداشته باشیم، جالب نیست.

آیت الله لایینی با اشاره به آغاز کشت پاییزه یادآور شد: در سال جاری با کسری گندم مواجه بودیم و باید در زمینه تولید گندم خودکفا باشیم، از این رو باید قیمت خرید گندم در سال زراعی آینده تعیین تکلیف شود.

امام جمعه ساری پایین بودن قیمت خرید گندم را متناسب با افزایش هزینه های نهاده ها ندانست و خواستار تعیین نرخ واقعی گندم برای دلگرم کردن کشاورزان از سوی دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خرید گندم واقعی باشد/برخی مسئولان گرفتار اشرافیت شده اند

نرخ خرید گندم واقعی باشد/برخی مسئولان گرفتار اشرافیت شده اند