مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-25سياسي

توان دفاعی باید در برابر دشمن جنایتکار تقویت شود


اگر اکنون دشمن جرأت حمله پیدا نمی کند و یا رزمندگان اسلام، عین الاسد را ویران می کنند جرأت نمی کنند پاسخ دهند، به خاطر این است که از توان دفاعی ایران اسلامی آگاه است و لذا توان دفاعی باید در برابر دشمنان جنایتکار تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه، با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه، به تبیین پیشینه غیبت خلیفه الهی در زمین از جمله حضرت یونس، حضرت موسی و حضرت یوسف پرداخت و اظهار کرد: امتحان و آزمایش مردم از جمله فلسفه غیبت امام زمان (عج) است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه دفاع مقدس از افتخارات ملت انقلابی ایران اسلامی و یک گنجینه تمام نشدنی است، افزود: گنجینه دفاع مقدس باید برای جامعه و جوانان امروزی تشریح شود.

وی به تشریح چرایی آغاز جنگ تحمیلی پرداخت و با بیان اینکه سرنگونی نظام نوپای انقلاب اسلامی، انتقام از انقلاب اسلامی که بلوک غرب و شرق را شکست داده بود و یک نظام جدید در دنیا به نام جمهوری اسلامی به وجود آورده بود و آگاهی دشمن از ضعف نیروهای مسلح و تجهیزات دفاعی کشور، از عوامل آغاز جنگ تحمیلی بود، افزود: اگر اکنون دشمن جرأت حمله پیدا نمی کند و یا رزمندگان اسلام، عین الاسد را ویران می کنند جرأت نمی کنند پاسخ دهند، به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان دفاعی باید در برابر دشمن جنایتکار تقویت شود

توان دفاعی باید در برابر دشمن جنایتکار تقویت شود