مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-25اقتصادي

عوامل موثر بر رکود فرش دستباف


عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف با اشاره به مشکلات صادرات فرش دستباف ایران گفت: علاوه بر رکود صادراتی، بازار فرش دستباف ایران نیز دچار کسادی شده است.

- حامد چمن رخ در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تولید و اشتغال در بخش فرش دستباف، گفت: با توجه به مشکلات و محدودیت های صادراتی ناشی از تحریم های بین المللی و مشکلات داخلی، اشتغال در این بخش دچار تهدید شده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف افزود: علاوه بر محدودیت های صادراتی که ناشی از تحریم های خارجی و همچنین قوانین دست و پاگیر داخلی مانند (رفع تعهد ارزی) ، شیوع ویروس و در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تصمیم گرفت تا این نمایشگاه برگزار نشود، اما قطعا عدم برگزاری چنین نمایشگاه هایی اثرات منفی خود را بر بازار فرش دستباف و رکود خواهد گذاشت.

  وی با اشاره به مشکلات واردات و تامین مواد اولیه بیان داشت: متاسفانه به دلیل عدم همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط در تامین ارز واردات مواد اولیه مورد نیاز این بخش نیز با مشکلاتی مواجه است و همین موضوع بر وضعیت تولید، کیفیت و اشتغال در این بخش اثر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل موثر بر رکود فرش دستباف

عوامل موثر بر رکود فرش دستباف