مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-25سياسي

دفاع مقدس روحیه خودباوری و اعتماد به نفس به جوانان ما هدیه کرد


امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه دفاع مقدس امنیت را برای کشور تضمین کرد، افزود: روحیه خودباوری و اعتماد به نفس با دفاع مقدس به ملت و جوانان ما هدیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مهدی راشد نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا در مصلای مسجد جعفری با اشاره به اینکه امروز به روایتی شهادت امام حسن مجتبی (ع) است و بعضی از مراجع نسبت به آن به دلیل مظلومیت آن حضرت خیلی اصرار دارند، اظهار کرد: چون در روز 28 صفر بخاطر عظمت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام مجتبی تحت الشعاع مصیبت رحلت رسول خدا قرار دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در روز هفتم صفر دسته عزاداری حرکت کرد، اما امسال به جهت وضعیت کرونایی، حرکت دسته عزاداری نداریم، گفت: امسال مراسم سوگواری در همین مکان مصلای برقرار است.

انقلاب اسلامی جزیره ثبات آمریکا و غرب در منطقه را از بین برد امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه ابعاد دفاع مقدس آنقدر وسیع است که نکات گفتنی زیادی دارد، افزود: مهمترین دلیل تحمیل جنگ بر جمهوری اسلامی ایران این بود که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، جزیره ثبات آمریکا و غرب را در منطقه از بین برده است.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: جنگی که قرار بود یک هفته ای تمام شود، هشت سال همه نیرو و توانشان را بکار بردند و در آخر هم هیچ غلطی نتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس روحیه خودباوری و اعتماد به نفس به جوانان ما هدیه کرد

دفاع مقدس روحیه خودباوری و اعتماد به نفس به جوانان ما هدیه کرد