مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-25اجتماعي

آخرین مهلت ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی


مهلت دوم ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ساعت 24 امشب در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، مهلت ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی از روز پنجشنبه 20 شهریورماه برای نخستین بار در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.

sanjesh.

org آغاز شد و روز پنجشنبه 29 شهریورماه به پایان رسید.

به علت همزمانی پایان این ثبت نام با اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری 99، سازمان سنجش آموزش کشور بار دیگر مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی را از اول مهرماه تا امروز جمعه چهارم مهرماه فعال کرد.

بر اساس اعلام فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تا صبح امروز جمعه 535 هزار و 81 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

سازمان سنجش آموزش کشور در واپسین ساعات باقیمانده به اتمام مهلت ثبت نام با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 99/06/16 مجلس شورای اسلامی مبنی بر «اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها» به متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد؛ بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل‌های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی

آخرین مهلت ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی