مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-25سياسي

دفاع مقدس یک گنجینه تمام ناشدنی است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه تمام ناشدنی است و باید به خوبی بیان و به نسل امروز تبیین شود، گفت: بیانات مقام معظم رهبری در روز نخست این هفته بسیار ارزشمند و دلنشین بود که باید به آن عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با گرامیداشت سالروز دفاع مقدس و بیان دستاوردها و رشادت های ملت ایران در این مدت اظهار کرد: باید گنج های دفاع مقدس به خوبی به نسل های امروز تبیین و تشریح شود امام جمعه زنجان با بیان اینکه جنگ خسارت و کشتار و ویرانی به بار می آورد، تصریح کرد: امروز نسل جوان حق دارد در مورد علت وقوع جنگ و شهادت بیش از 200 هزار نفر از جوانان این مرز و بوم که حتی یک نفر آن هم زیاد است سوال کنند.

وی با بیان اینکه وطن ما یک کشور شاه زده و طاغوتی بود که عقب مانده نگه داشته شده بود و پس از پیروزی مردم به دنبال بازسازی دوران طاغوت بودند، تصریح کرد: رژیم بعثی صدا با پشتیبانی شرق و غرب به کشورمان تجاوز نظامی کرده و از زمین و آسمان به کشورمان حمله ور شدند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه صدام در مصاحبه خود بعد از حمله ور شدن از زمین و آسمان گفت: بقیه مصاحبه یک هفته بعد در تهران خواهد بود، گفت: در همان هفته نخست بسیاری از مناطق کشورمان مورد حمله نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس یک گنجینه تمام ناشدنی است

دفاع مقدس یک گنجینه تمام ناشدنی است