مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-25حوادث

ماجرای هشتگ باران فرماندار اسلام شهر چه بود؟


تبدیل شدن ترند #فرماندار_اسلامشهر به ترند اول توییتر فارسی و بحث های پیرامونی آن، باعث شکل ‎گیری این پرسش در میان کاربران شبکه های اجتماعی پیش بیاید که ماجرا از چه قرار است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ سیدمهدی حسینی: همزمانی دو اتفاق در دوروز گذشته باعث آن شد تا خبرسازترین روز شهرستان اسلا شهر در چندوقت اخیر شکل بگیرد.

آتش سوزی گسترده شهرک لبنیات و کارخانه میهن که بعد از تلاش های چندساعته آتش نشانان مهار شد اما توامان با تلاش آتش نشانان برای اطفای حریق، هشتگی با عنوان #فرماندار_اسلامشهر در فاصله کوتاهی تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شد.

  ماجرا چیست؟ ماجرا از این قرار است که یکی از کاربران شبکه اجتماعی با انتشار سندی مدعی آن شد که صاحب خانه فرماندار اسلامشهر در محله ولنجک تهران، درخواستی مبنی بر ایجاد مرکز تعویض پلاک ومعاینه فنی در چهاردانگه(روستای بهرام باد) را به مرسلپور فرماندار شهرستان می دهد، وی نیز در همان ساعت علاوه بر موافقت با درخواست فوق، به نوروزی مدیرکل راهداری استان تهران نامه می زند و خواستار موافقت و اقدام لازم از سوی این سازمان می شود.

بعد از این ماجرا به فاصله کوتاهی تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی نسبت به موافقت زودهنگام فرماندار با فردی که از نزدیکان وی به حساب می آید به اعتراض پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای هشتگ باران فرماندار اسلام شهر چه بود؟

ماجرای هشتگ باران فرماندار اسلام شهر چه بود؟