مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-25سياسي

سیاست های غلط نمی گذارند تحریم ها را دور بزنیم!


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران و کانادا می گوید، بخش خصوصی ایران می داند که چگونه باید با وجود تحریم ها، به فعالیت های خود ادامه دهد.

- عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران و کانادا می گوید، بخش خصوصی ایران می داند که چگونه باید با وجود تحریم ها، به فعالیت های خود ادامه دهد.

موسی احمدزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تحریم و محدودیت های خارجی، در اقتصاد ما مسئله ای جدید نیستند و ما در طول تمام دهه های گذشته بنا به دلایل و بهانه های مختلف زیر فشار تحریم های یک یا چند جانبه قرار گرفته ایم.

به گفته وی، هرچند این تحریم ها، ناجوانمردانه هستند و فشار زیادی بر اقتصاد و سپس اقشار مختلف مردم وارد می کنند اما در هر صورت فعالان اقتصادی و کسانی که کار خود را در این سال ها آغاز کرده اند، همواره با این فشارها مواجه بوده و در چنین بستری کار خود را آغاز کرده اند.

عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران و کانادا با بیان اینکه بخش خصوصی ایران می داند چطور باید تحریم ها را دور زده و با وجود محدودیت ها، تجارت خود را ادامه دهد، بیان کرد: ما در طول تمام سال های گذشته به خوبی این موضوع را اثبات کرده ایم که هرچند با محدودیت و تحریم اما می توان تجارت را زنده نگه داشت اما این مسئله پیش شرط بسیار مهمی دارد و آن فراهم بودن مقدمات داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های غلط نمی گذارند تحریم ها را دور بزنیم!

سیاست های غلط نمی گذارند تحریم ها را دور بزنیم!