مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-25سياسي

تلاش دشمنان برای تحریف دفاع مقدس/ضربه مهلک جنگ هشت ساله به استکبار جهانی


امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: دشمنان در تلاش برای تحریف دفاع مقدس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نخستین روز هفته دفاع مقدس گفت: معظم له مطالب ارزشمندی پیرامون دفاع مقدس فرمودند که از جمله آنها لزوم تقویت ادبیات دفاع مقدس برای مقابله با تحریف گران است.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب آشکار شدن ظرفیت های کشور و مردم و همچنین برملا شدن چهره خبیث استکبار جهانی برای دنیا از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس به منزله هشت سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و همین امر تمام توطئه های دشمن را خنثی کرد، آثار و برکاتی دفاع مقدس دارد که بخشی از آن سال های بعد مشخص می شود امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند دست به تحریف این دستاوردها بزنند، افزود: دفاع مقدس ضربات سنگین و مهلکی به استکبار وارد کرد که مهمترین هدف دشمن از راه اندازی جنگ ساقط کردن نظام و کشور بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ملت های آزادی خواه جهان از دفاع مقدس ایران الگو گرفتند و فهمیدند که می توان مقابل استکبار جهانی ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان برای تحریف دفاع مقدس/ضربه مهلک جنگ هشت ساله به استکبار جهانی

تلاش دشمنان برای تحریف دفاع مقدس/ضربه مهلک جنگ هشت ساله به استکبار جهانی