مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-25بين الملل

سفر ظریف به روسیه به پایان رسید/ ظریف: روسیه از دوستان راهبردی ایران است


وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه روسیه از دوستان راهبردی ایران است، افزود: «این سفر نیز فرصتی را فراهم کرد تا با مقامات روسیه گفتگوها و هماهنگی هایی را داشته باشیم از جمله در مورد مسائل افغانستان و برجام.

- وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه روسیه از دوستان راهبردی ایران است، افزود: این سفر نیز فرصتی را فراهم کرد تا با مقامات روسیه گفتگوها و هماهنگی هایی را داشته باشیم از جمله در مورد مسائل افغانستان و برجام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: روسیه از دوستان راهبردی ایران است بنابراین رایزنی و مشورت نزدیک بین مقامات دو کشور امری مهم و مورد نیاز است.

محمد جواد ظریف، در گفتگو با خبرنگاران در ارتباط با نتایج سفر خود به روسیه و دیدارش با همتای روسی خود تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه ای و بین المللی و روابط دوجانبه این نیاز وجود دارد که گفتگوهای مستمری با دوستان خود از جمله روسیه داشته باشیم و این سفر نیز فرصتی را فراهم کرد تا با مقامات روسیه گفتگوها و هماهنگی هایی را داشته باشیم از جمله در مورد مسائل افغانستان و برجام.

این دیپلمات عالی رتبه کشور با اشاره به مواضع مسکو در شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل در مورد فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران و برجام گفت: هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ظریف به روسیه به پایان رسید/ ظریف: روسیه از دوستان راهبردی ایران است

سفر ظریف به روسیه به پایان رسید/ ظریف: روسیه از دوستان راهبردی ایران است