مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:302020-09-25سياسي

مردم سیل زده پلدختر ناتوان از پرداخت عوارض سنگین آزادراهی هستند


با توجه به عملیات احداث جاده پلدختر، مردم مجبور به تردد از آزادراه خرم آباد- پل زال با پرداخت عوارض سنگین شده اند که باید در این رابطه چاره اندیشی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمودند هنوز از زندگی حاج قاسم چیزهایی وجود دارد که مردم بعدها متوجه آن می شوند که او چه شخصیتی بوده و حاج قاسم ها کم نداریم.

امام جمعه پلدختر گفت: شهدا با خدا معامله کردند و خانواده شهدا امروز کم توقع ترین مردم هستند که ارزش ایثار و جهاد شهید خود را با هیچ چیز دیگری مقایسه نمی کنند و آنها گنجینه های انقلاب هستند که باید بیشتر مورد تکریم مسئولان قرار گیرند.

حجت الاسلام موسوی افزود: برخی خانواده های شهدا در پلدختر تحت تأثیر سیل فروردین ماه سال 1398، همه چیز خود را از دست دادند، با این وجود خود به سیل زدگان کمک می کردند.

وی یادآور شد: با وجود وضعیت سخت و مشکلات اقتصادی، اما نجابت و بزرگی مردم پلدختر ستودنی است و ما مسئولان موظف به خدمت به آنها تا پای جان هستیم.

امام جمعه پلدختر به جاده پلدختر- خرم آباد که در جریان سیل آسیب دیده اشاره کرد و افزود: بر اساس قول مسئولان مربوطه، ترمیم و بازسازی این جاده تا سال 1403 طول می کشد و به خاطر عملیات احداث هر چند وقت یک بار این مسیر مسدود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیل زده پلدختر ناتوان از پرداخت عوارض سنگین آزادراهی هستند

مردم سیل زده پلدختر ناتوان از پرداخت عوارض سنگین آزادراهی هستند