مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-25سياسي

هماهنگی دریایی ارتش و سپاه از زبان فرمانده نیروی دریایی ارتش


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت تامین امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس را بر عهده دارد و منطقه شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه شمالی و شمال اقیانوس هند که بیش از دو میلیون و 100 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد .

- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت تامین امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس را بر عهده دارد و منطقه شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه شمالی و شمال اقیانوس هند که بیش از دو میلیون و 100 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد بر عهده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوگروه تروریستی آمریکا که اخیراً وارد منطقه شده است، ماهیت نمایش دارد، گفت: امروز آمریکایی ها خود را در معرض نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند و اگر هر لحظه کوچک ترین خطایی از آنها سر بزند پاسخ بسیار محکمی دریافت می کنند.

امیر دریادار حسین خانزادی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه و ارتش ید واحده هستند و از مناطق تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آب ها، مرزها و منافع کشوردفاع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی دریایی ارتش و سپاه از زبان فرمانده نیروی دریایی ارتش

هماهنگی دریایی ارتش و سپاه از زبان فرمانده نیروی دریایی ارتش