مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-25سياسي

تجمع هزاران معترض اطراف پارلمان تایلند


هزاران معترض تایلندی در حالی که قانونگذاران این کشور مشغول بحث بر سر پذیرش لوایح تحویل داده شده از سوی ائتلاف حاکم و احزاب مخالف برای اصلاح قانون اساسی بودند در اطراف ساختمان پارلمان تجمع کردند.

- هزاران معترض تایلندی در حالی که قانونگذاران این کشور مشغول بحث بر سر پذیرش لوایح تحویل داده شده از سوی ائتلاف حاکم و احزاب مخالف برای اصلاح قانون اساسی بودند در اطراف ساختمان پارلمان تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه روزنامه نیکِی ، پارلمان تایلند تصمیم گرفت رای گیری بر سر شش لایحه مطرح شده به تاخیر بیندازد و به جایش رای به تشکیل یک کمیته با هدف مطالعه بیشتر هر لایحه را داد.

در این کمیته نمایندگانی از هر دو مجلس علیا و سفلای پارلمان تایند حضور خواهند داشت.

جمعیت معترضان در مقابل ساختمان پارلمان شعار می دادند: سناتورها بروید بیرون! دو سخنران از روی یک کامیون به صحبت درباره اهمیت تجمع پنجشنبه پرداخته و تاکید کردند سناتور ها با توجه به اینکه به درستی از جانب عامه مردم انتخاب نشده اند صلاحیت کار ندارند.

در ماه های اخیر تایلند شاهد جنبش معترضان مخالف دولت این کشور تحت رهبری فعالان دانشجو بوده و چند روز پیش نیز بالغ بر 30000 تن از معترضان تجمعی را که بزرگترین تجمع اعتراضی از زمان کودتای 2014 تا کنون بود تشکیل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع هزاران معترض اطراف پارلمان تایلند

تجمع هزاران معترض اطراف پارلمان تایلند