مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-25سياسي

رزمندگانی که شهر را کربلایی کردند


با همت جوانان گردان امام حسین (ع) آستانه اشرفیه نمایشگاه عکس، سلاح و اتفاقات عملیات کربلای چهار در حیات بارگاه ملکوتی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) برگزارشده و همه روزه جوانان نسل امروزی به این نمایشگاه رفته و خاطرات آن دوران را تماشا می کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، دوران دفاع مقدس به مانند یک گنج بی انتها در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید فداکاری ها، امدادهای غیبی، دلاوری ها و اتفاقات آن دوران ارزشمند را از دل این گنج استخراج کرد زیرا جوانان جامعه بسیار به آن نیازمند هستند.

در هشت سال دوران دفاع مقدس تمامی کشورهای بلوک غربی و شرقی، خاور دور و نزدیک با رژیم بعث و عراق و علیه جمهوری اسلامی بودند تا این نظام نوپا را از پای درآورند، هنوز کسی فروش سلاح های شیمیایی توسط استکبار به صدام حسین را فراموش نکرده است که چگونه با آن کودک، نوجوان و دختران و پسران این مرزوبوم را به شهادت رسانده و یا به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

هجوم همه جانبه رژیم بعث عراق به ایران در تاریخ 31 شهریورماه سال 59 نشان دهنده اوج شقاوت و بی رحمی استکبار علیه مردم مظلوم ایران بود زیرا به گفته اغلب کارشناسان جنگ تحمیلی یک جنگ نابرابر مستکبری دنیا و مرتجعین منطقه با انقلاب اسلامی ایران  بود و کسی انتظار پیروزی جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگانی که شهر را کربلایی کردند

رزمندگانی که شهر را کربلایی کردند