مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-25سياسي

همچنان برخی ها امید دارند امور کشور را غربی ها درست کنند


شرایط نسبت به انقلاب بسیار بهتر است پس می توانیم ایستادگی کنیم،آن زمان افرادی بودند که چشم به غرب دوخته بودند امروز هم برخی امید دارند امور کشور را غربی ها درست کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوقتی به دفاع مقدس نگاه می کنیم مشاهده می کنیم آنچه که می تواند موتور محرکه جامعه ما شود این است که در صحنه علم و فناوری وقتی جوانان ما دشمنان را انگشت به دهان می گذارند مشاهده می کنیم که به تاسی از مرحوم شهید حسن تهرانی مقدم که دوران دفاع مقدس را درک کرده بود و توانست ما را از تحریم ها به جایی برساند که امروز سلاح صادر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ما تحریم بودیم و سیم خاردار نیز به ما نمی دادند و در آن زمان حتی نمی توانستیم کلاشینکف بسازیم اما امروز موشک های ماهواره بر را ساخته ایم، بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس مشاهده می کردیم که مردم چگونه به یکدیگر کمک می کردند و با وجود اینکه توان اقتصادی ضعیفی داشتند اما به جبهه های دفاع مقدس کمک می کردند.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله ادامه داد: من به غیزانیه رفتم و دیدم جوانان بسیجی بودند که 60 روز در هوای بسیار گرم خوزستان کار کردند تا به غیزانیه آب رسانی کنند.

این جوانان از سراسر کشور آمده بودند تا مشکل آب غیزانیه را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان برخی ها امید دارند امور کشور را غربی ها درست کنند

همچنان برخی ها امید دارند امور کشور را غربی ها درست کنند