مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-25اجتماعي

تشدید ضدعفونی اتوبوس های تهران


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به سهم اتوبوس ها در تولید ذرات معلق گفت: بیش از 62 درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده است و باید از رده خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از فارس، محمود ترفع درباره تدابیر ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای فصل پاییز اظهارداشت: معمولاً با ورود به فصل پاییز به دلیل افزایش ترددهای درون‌شهری و وقوع پدیده اینورژن، آلودگی هوای تهران تشدید می‌شود البته سهم اتوبوس‌های شرکت واحد در تولید ذرات معلق هوای تهران 5 درصد و در تولید آلاینده‌های گازی تنها نیم درصد است.

وی در مورد وضعیت لاستیک اتوبوس‌های شرکت واحد با توجه به آغاز فصل بارندگی گفت: لاستیک مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی به اندازه کافی خریداری شده و از این بابت آمادگی کامل داریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:سرعت بخشیدن به اعزام اتوبوس‌های تک‌کابین و دوکابین به مراکز معاینه فنی و انجام تعمیرات لازم و تعویض قطعات مستعمل و معیوب برای به حداقل رساندن میزان آلودگی ناوگان اتوبوسرانی و همچنین تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان از جمله تمهیداتی است که به این منظور در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص وضعیت ضد عفونی کردن اتوبوس‌های شرکت واحد در مقایسه با گذشته نیز تاکید کرد: با توجه به ورود 54 دستگاه مه پاش سرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید ضدعفونی اتوبوس های تهران

تشدید ضدعفونی اتوبوس های تهران