مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-25اجتماعي

احتمال بارش پراکنده باران در کردستان/دمای هوا کاهش می یابد


مدیرکل هواشناسی استان کردستان از افزایش پوشش ابر و احتمال بارش پراکنده باران از روز شنبه در این استان خبر داد.

- رحیم صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به آخرین شرایط جوی استان کردستان، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی در استان کردستان نشان می دهد که طی امروز جمعه شرایط جوی در این استان پایدار خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از روز شنبه و با ورود یک موج جدید به آسمان استان کردستان احتمال بارش پراکنده باران همراه با افزایش پوشش ابر در آسمان استان دور از انتظار نخواهد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان ضمن اشاره به عبور این سامانه بارشی طی روز یکشنبه از آسمان استان کردستان، عنوان کرد: پیش بینی می شود که از روز دوشنبه بار دیگر شرایط جوی در استان کردستان پایدار شود.

وی به وضعیت دمای هوا در استان کردستان اشاره کرد و گفت: از امروز کاهش دمای هوا در استان کردستان آغاز می شود و پیش بینی ما این است که تا روز یکشنبه کاهش دما به بیش از چهار درجه برسد.

صدیقی ضمن اشاره به احتمال کاهش دما در ساعت صبح و شب در استان کردستان، افزود: با توجه به ورود جریانات شمالی به استان کردستان دمای هوا در ساعات اولیه صبح تا حدود زیادی سرد خواهد بود و به همین دلیل نیاز است که مردم پیش بینی های لازم را در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش پراکنده باران در کردستان/دمای هوا کاهش می یابد

احتمال بارش پراکنده باران در کردستان/دمای هوا کاهش می یابد