مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-25فناوري

اینترنت کدام سایت ها برای دانشجویان رایگان است؟


اینترنت رایگان دانشگاهی محدود به سایت های آموزشی می شود که وزارت علوم، وزارت بهداشت و مراکز حوزوی به وزارت ارتباطات اعلام کرده باشند و این در حالی است که بسیاری از دانشگاه ها از نرم افزارهای دیگری برای آموزش آنلاین استفاده می کنند و این موضوع هزینه .

- اینترنت رایگان دانشگاهی محدود به سایت های آموزشی می شود که وزارت علوم، وزارت بهداشت و مراکز حوزوی به وزارت ارتباطات اعلام کرده باشند و این در حالی است که بسیاری از دانشگاه ها از نرم افزارهای دیگری برای آموزش آنلاین استفاده می کنند و این موضوع هزینه های زیادی برای دانشجویان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تصمیم به برگزاری کلاس های دانشگاه ها به صورت مجازی به دلیل گسترش ویروس کرونا در کشور، یکی از مسائل اصلی، دسترسی دانشجویان به اینترنت اعلام شد و اینکه مشکل اصلی که برای آموزش مجازی دانشجویان، بحث تهیه اینترنت و هزینه بر بودن آن است، به همین دلیل دانشجویان خواستار رایگان شدن حجم اینترنت مصرفی کلاس های مجازی شدند و وزارت ارتباطات وعده هایی را در راستای رایگان شدن اینترنت آموزش مجازی داد.

البته در حالی که برخی از دانشجویان از رایگان نبودن اینترنت خود هنگام حضور در سایت های دانشگاهی گله داشتند، اعلام شد که تنها آی پی هایی که توسط دانشگاه ها اعلام شده، رایگان است و از طرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت کدام سایت ها برای دانشجویان رایگان است؟

اینترنت کدام سایت ها برای دانشجویان رایگان است؟