مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-25بين الملل

قطر میزبان بعدی جلسات آشتی ملی فلسطین


پس از نشست های موفقیت آمیز ترکیه، قرار است جلسات سطح بالایی در دوحه، پایتخت قطر بین رهبران جناح های فلسطینی با هدف برقراری آشتی ملی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، این تلاش ها با هدف عبور از خطرناک ترین بحرانی است که فلسطین در سایه عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی با آن مواجه است.

در همین راستا شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با جبریل رجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین که به دوحه رفته، دیدار کرد.

در این دیدار همکاری های دوجانبه بین فلسطین و قطر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین معاون نخست وزیر قطر بر حمایت کامل کشورش از دستیابی به آشتی ملی و مواضع دوحه مبنی بر حل و فصل عادلانه مسئله فلسطین بر اساس قطعنامه های بین المللی ، ابتکار صلح عربی و راه حل دو کشوری برای دستیابی به امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.

منیر غنام، سفیر فلسطین در قطر نیز به القدس العربی گفت که هیأتی از رهبران فتح برای دیدار با جنبش مقاومت اسلامی حماس به دوحه رفته اند.

وی مسیر آشتی فلسطین را در جهتی مثبت ارزیابی کرد و گفت: آشتی به خوبی پیش می رود.

موسی ابومرزوق ، یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس نیز بحث در مورد پرونده قانونگذاری و انتخابات سراسری و شورای ملی را تأیید اما تعیین تاریخ انتخابات یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر میزبان بعدی جلسات آشتی ملی فلسطین

قطر میزبان بعدی جلسات آشتی ملی فلسطین