مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 22:052020-09-24فرهنگي

کرونا چگونه فرصت می شود؟


«نمایش به عنوان هنر فرهنگ ساز، تعالی بخش و اندیشه ور، قادر است در جهت اطلاع رسانی و چگونگی برخورد با پدیده هنوز ناشناخته کرونا، موثر واقع شود.

» - نمایش به عنوان هنر فرهنگ ساز، تعالی بخش و اندیشه ور، قادر است در جهت اطلاع رسانی و چگونگی برخورد با پدیده هنوز ناشناخته کرونا، موثر واقع شود.

جواد پیشگر ـ کارگردان و مدرس نمایش رادیویی و تئاتر ـ در گفت وگویی با ایسنا درباره نقش نمایش های رادیویی در آموزش و اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا، در ادامه جملات بالا گفت: هنر نمایش نوعی فرصت آموزش غیرمستقیم را برای مخاطبش فراهم می کند.

هنر نمایش به مخاطب خود تلنگر می زند، بیدارش می کند، هشدار می دهد و مخاطب را به اندیشه و تعقل وا می دارد و اینگونه مخاطب برای رعایت دستورالعمل ها و شاخصه های سلامت و مقابله با این بیماری آماده می کند.

او ادامه داد: از زمان حضور این ویروس کشنده در ایران، شبکه های رادیویی برنامه های زیادی را تولید و عرضه کرده اند ولی به اعتقاد من وظیفه شبکه نمایش رادیو سنگین تر از سایر شبکه های رادیویی است.

فرصت هدفمند و شایان توجهی است که شبکه نمایش باید در آن تامل و مکث بیشتری کند.

این هنرمند رادیو باسابقه رادیو به جملاتش اضافه کرد: هر چند فضای مجازی در کوتاه ترین زمان به روزترین اطلاعات و نیازهای مخاطبان را در اختیارشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا چگونه فرصت می شود؟

کرونا چگونه فرصت می شود؟