مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 21:402020-09-24سياسي

آیا ترامپ می تواند شکست در انتخابات را قبول نکند؟


اظهارات ترامپ در خصوص اینکه شاید در صورت شکست در انتخابات از قدرت کنار نرود، باعث شده تا سناریوهای مختلفی مطرح شود و طبق گزارش گاردین وی سه گزینه برای ماندن در قدرت دارد.

- یک ماه بالای سر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، هنگام یک کارزار انتخاباتی در فرودگاه تولدو اکسپرس در اوهایو این کشور دیده می شود.

عکس: REUTERS به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، برخی منابع خبری گفته اند رییس جمهور آمریکا سه راه برای نپذیرفتن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور دارد.

اظهارات تلویحی دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا درباره اینکه ممکن است در صورت باخت در انتخابات از قدرت کنار نرود رسانه های بین المللی را به تحلیل درباره سناریوهای مختلف احتمالی درباره انتخابات سوم نوامبر واداشته است.

روزنامه گاردین در همین خصوص توضیح مختصری درباره سه روشی که دونالد ترامپ ممکن است از پذیرش نتیجه انتخابات امتناع کند ارائه کرده است: 1- او ممکن است روز سوم نوامبر، قبل از اتمام شمارش آرا اعلام پیروزی کند؛ 2- ترامپ ممکن است با مجلس های قانون گذار در سطح ایالتی همکاری کرده و الکتورهای جمهوری خواه را جایگزین الکتورهای دموکرات کند؛ 3- مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا ممکن است یک قانون مصوب سال 1887 موسوم به قانون شمارش آرای الکترال را به نفع دولت ترامپ تفسیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ترامپ می تواند شکست در انتخابات را قبول نکند؟

آیا ترامپ می تواند شکست در انتخابات را قبول نکند؟