مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 21:152020-09-24سياسي

ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان بوشهر به زودی آغاز می شود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر از آغاز ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر خبر داد و گفت: نگارش دانشنامه دفاع مقدس بوشهر در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا غریبی عصر پنجشنبه در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر از کلنگ زنی ساخت باغ موزه دفاع مقدس بوشهر تا دو هفته آینده با حضور مسئولین خبر داد.

وی با تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تولید آثار فاخر هنری با موضوع دفاع مقدس یکی از مهم ترین وظایف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر است که این موضوع به صورت جدی در حال اجرا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: در حوزه هنر مخاطبان زیادی وجود دارد که لازم نیست حتماً ما آن ها را پای کار بیاوریم بلکه مخاطب خود به دنبال تولیدات هنری می آید و از آن ها بهره برداری لازم را می کند.

رونمایی از دو پادکست نمایش رادیویی وی اضافه کرد: امروز تکنولوژی و فضای مجازی به آسانی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دارد و مورد استفاده آن ها قرار می گیرد به همین علت همان قدر که فضای مجازی می تواند بسیار خطرناک باشد می توان بهره های فراوانی نیز از آن برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان بوشهر به زودی آغاز می شود

ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان بوشهر به زودی آغاز می شود