مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 21:152020-09-24بين الملل

کاخ سفید: ترامپ نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را می پذیرد


درپی اظهارنظرهایی مبنی بر عدم کناره گیری دونالد ترامپ از قدرت در صورت شکست در انتخابات، سخنگوی کاخ سفید می گوید که ترامپ نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را خواهد پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگوی کاخ سفید روز پنج شنبه در نشستی خبری در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال عدم کناره گیری دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از قدرت در صورت شکست در انتخابات آتی گفت که وی نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را قبول خواهد کرد.

کایلی مک انانی در عین حال از پرسش به اینکه آیا نتیجه انتخابات تنها در صورتی مشروع خواهد بود که ترامپ در آن پیروز شود، طفره رفت و فقط تکرار کرد که ترامپ نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را می پذیرد.

این در حالی است که برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا روز پنجشنبه در واکنش به سخنان رییس جمهور کشورش پیرامون عدم انتقال مسالمت آمیز قدرت در صورت شکست در انتخابات در پیامی توییتری اعلام کرد: برای اولین بار ما با انتخاباتی روبرو هستیم که مشخص نیست رییس جمهور کنونی در صورت شکست در انتخابات، داوطلبانه از سمت خود کنار برود.

سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در سخنانی که در یک فایل ویدئویی منتشر شد، خواستار تشکیل یک کمیته غیرحزبی برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: ترامپ نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را می پذیرد

کاخ سفید: ترامپ نتیجه انتخابات آزاد و عادلانه را می پذیرد