مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-24سياسي

اصلی ترین عامل پیروزی در دفاع مقدس مردمی شدن جهاد بود


نماینده مردم بروجن در مجلس با تاکیر بر اهمیت مردمی شدن دفاع مقدس، گفت: دفاع و مقاومت در برابر دشمنی که از بیرون به کشور هجوم آورده جز با کمک نیروهای مردمی و ظرفیت های درون یک جامعه امکان پذیر نیست.

- پیغام فتح حجت الاسلام امیرقلی جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: دفاع یعنی دفاع مردم، نقش مردم یعنی نقش 100 درصدی، چون اگر کمک مردم نبود دفاعی رقم نمی خورد، دفاع و مقاومت در برابر دشمنی که از بیرون به کشور هجوم آورده جز با کمک نیروهای مردمی و ظرفیت های درون یک جامعه امکان پذیر نیست.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کشوری یا ملتی در تاریخ خود نقاط فراز و فرودی داشته اند که طلایی ترین و بی بدیل ترین نقطه افتخار ملت ایران، دوران دفاع مقدس است، چون به شهادت تاریخ همه بر ما هجوم آوردند و ملت ایران یکه و تنها، با دست خالی ایستاده بود و حتی یک وجب از سرزمین را هم به دشمن واگذار نکرد، این زیباترین قسمت تاریخ ملت ایران است که برای اهدافش مقاومت و ایستادگی کرد و ثمره اش را هم که عقب نشینی دشمن بود را چشید.

وی در ادامه تاکید کرد: دفاع مقدس به کمک مردم به پیروزی رسید، در ابتدای انقلاب برخی از ساختارهای ارتش به هم ریخته بود، سپاه هم تازه شکل گرفته بود و کشور نیرویی برای مقاومت نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین عامل پیروزی در دفاع مقدس مردمی شدن جهاد بود

اصلی ترین عامل پیروزی در دفاع مقدس مردمی شدن جهاد بود