مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-24اجتماعي

استخدام طلاب برای دبیری ادبیات و تاریخ؛ عدالت یا تبعیض؟


استخدام روحانیون در آموزش و پرورش برای پیشه دبیری ادبیات و علوم اجتماعی چه تجانسی با تحصیلات و اهداف حوزه ها دارد؟ ضمن این که از اعتراضات برمی آید دانش آموختگان این رشته ها «راضی» نیستند و اگر این حس را ولو نادرست داشته باشند که فرصت و موقعیت و امکان .

- استخدام طلاب برای دبیری ادبیات و تاریخ؛ عدالت یا تبعیض؟ استخدام روحانیون در آموزش و پرورش برای پیشه دبیری ادبیات و علوم اجتماعی چه تجانسی با تحصیلات و اهداف حوزه ها دارد؟ ضمن این که از اعتراضات برمی آید دانش آموختگان این رشته ها راضی نیستند و اگر این حس را ولو نادرست داشته باشند که فرصت و موقعیت و امکان آنان غصب شده چه توجیه شرعی دارند؟ عصر ایران؛ مهرداد خدیر- آن‌گونه که از دفترچه آزمون استخدامی کشوری برمی‌آید طلابی که مدرک حوزوی دارند نیز می‌توانند به عنوان دبیر ادبیات یا تاریخ یا علوم اجتماعی «استخدام» شوند.

این امر - برابر‌شماریِ دارندگانِ مدارک سطح 2 و 3 حوزه‌های علمیه با دانش‌آموختگان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و تاریخ- که به آنان امکان استخدام مانند دارندگان مدارک این رشته‌ها را می دهد موجب اعتراض و انتقاد انجمن‌های تخصصی علوم اجتماعی، تاریخ و ادبیات به وزارت آموزش و پرورش و درخواست لغو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام طلاب برای دبیری ادبیات و تاریخ؛ عدالت یا تبعیض؟

استخدام طلاب برای دبیری ادبیات و تاریخ؛ عدالت یا تبعیض؟