مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 20:302020-09-24فرهنگي

اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در گیلان برگزار شد


اختتامیه بخش استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با معرفی برگزیدگان به کار خود در گیلان پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه پنجشنبه اختتامیه بخش استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با حضور مهمان کشوری و استانی در تالار مرکزی شهر رشت برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره در بخش فیلمسازان بسیجی تقدیر شدند.

این جشنواره میزبان مهدی عظیمی میرآبادی دبیر جشنواره فیلم مقاومت، امیر نصیر بیگی رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور، انیسه شاه حسینی مدیر بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره بود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه باید با تلاش بیشتر در راستای ارتقای جایگاه هنر انقلابی و دفاع مقدس دین خود ادا کنیم، اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با همدلی و همکاری بسیاری از نهادها و دستگاه ها در استان گیلان برگزار و امروز به ایستگاه پایانی خود رسید.

روح الله قمری در ادامه با بیان اینکه بعد از انتشار فراخوان تا پایان مهلت تعیین شده برای ارسال آثار 70 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، گفت: از این تعداد 62 اثر در شش محور به بخش داوری آثار راه یافتند.

وی با بیان اینکه سه داور طی سه روز این آثار را در بخش های نماهنگ، فیلم داستانی بلند، فیلم کوتاه، مستند، فیلمنامه و انیمیشن داوری کردند، تصریح کرد: 11 اثر در بخش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در گیلان برگزار شد

اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در گیلان برگزار شد