مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-24حوادث

بازداشت سارقان منازل تهران در زندان اصفهان!


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو برادر سارق منزل که با همدستی یکی از دوستانشان مرتکب سرقت می‌شدند، خبر داد و گفت: این دو برادر در زندان اصفهان بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، سرهنگ اختیاری افزود: سی‌ام تیر یک شاکی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی درباره جزییات پرونده به کارآگاهان گفت بعد از ظهر بیست و نهم تیر برای رفتن به مهمانی از منزل خارج و در نیمه‌های شب پس از بازگشت به منزل با در تخریب شده واحد مسکونی ام روبه رو و متوجه به هم ریختگی خانه و سرقت مقداری طلا، وجه نقد و پنج عدد ساعت مچی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال شدم.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان آگاهی به نشانی اعلام شده مراجعه کردند و ضمن بررسی صحنه جرم موفق شدند دو تن از سارقان را شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی هویت سارقان مشخص شد که متهمان دو برادر به نام های سیامک و سیروس هستند و تاکنون چندین مرتبه به جرم سرقت دستگیر شده اند و به تازگی هنگام انجام سرقت توسط ماموران استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده اند.

کارآگاه اختیاری گفت: با هماهنگی‌های قضایی، متهمان به تهران منتقل شدند و به سرقت از منزل شاکی اعتراف و اظهار کردند که تاکنون با همکاری یکی از دوستانشان چندین فقره سرقت منزل در شمال غرب و غرب تهران را مرتکب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارقان منازل تهران در زندان اصفهان!

بازداشت سارقان منازل تهران در زندان اصفهان!