مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-24سياسي

مسئولیت پذیری، وجدان کاری و پاسخگویی صفات بارز در فرهنگ بسیجی است


مسئولیت پذیری، وجدان کاری و پاسخگویی را از جمله صفات بارز در فرهنگ ایثار و بسیج است که باید ترویج آن را به عنوان یک وظیفه عمومی بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبین مردم یک وظیفه عمومی است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی و جهادی در همه مراحل زندگی، گفت: مدیریت فعال، پویا و کارآمد از مؤلفه های نظام جمهوری اسلامی است، که می توان از ظرفیت کارکنان بسیجی در رصد خدمات به مردم بهره برد و نگاه اصیل ایثارگران و تفکر بسیجی در سطح ادارات اجرایی کرد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی در جامعه، گفت : عملکرد جامع و صحیح در مقابل آسیب های اجتماعی و بحران های امنیتی در گرو تقویت روحیه جمعی و اعتماد عمومی در جامعه است.

وی افزود: برخی روال های اداری به طور ناصحیح شکل گرفته که لازم است با نهادینه ساختن فرهنگ کار و احساس وظیفه و توجه به مردم، تقویت میز خدمت در دستگاه ها و جلب رضایت همگانی در حفظ سرمایه های اجتماعی کشور و اصلاح این روال ها اقدام کرد.

سرمست ارتقا فرآیندهای سازمانی و بهبودی خدمت رسانی به مردم را از دغدغه های اصلی مدیریت استان دانست و افزود: انتقاد سازنده همراه با پیشنهاد عملی در حل مشکلات اهمیت ویژه ای دارد که با پیگیری و مداومت می توان شرایط مناسب خدمت در ادارات را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پذیری، وجدان کاری و پاسخگویی صفات بارز در فرهنگ بسیجی است

مسئولیت پذیری، وجدان کاری و پاسخگویی صفات بارز در فرهنگ بسیجی است