مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-24اقتصادي

برنامه ویژه برای مدرن سازی ساحل جزیره کیش


مدیرعامل شرکت کیش دوحه گیت از شروع ساخت پروژه ای در آینده نزدیک خبر داد که با اجرایی شدن آن شاهد مدرن شدن جاده ساحلی جزیره کیش خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بابک حق شناس اظهار کرد: شرکت دروازه دوحه کیش ثبت جزیره کیش بوده و 35درصد سرمایه گذاری آن توسط شرکت قطری انجام شده است و این شرکت به صورت سهامی خاص مدیریت می شود و چندین پروژه مهم را پیگیری کرده تا اتفاق بزرگی را در کیش رقم بزند.

وی افزود: با راهنمایی و حمایت دکتر مظفری به اتفاق بزرگی نزدیک شدیم و پروژه ای را تعریف کردیم که از آن به عنوان جاده ساحلی کیش یاد خواهد شد.

  در اکثر کشورهای دنیا چنین مرکزی وجود داشته و ما آن را می توانیم با فضاهای تفریحی، گردشگری و سیاحتی اجرایی کنیم.

این فعال حوزه گردشگری درباره جزییات این پروژه عنوان کرد: در این پروژه بزرگ بسیاری از کاربری های خدماتی، رفاهی، نمایشگاهی و تجاری در ساحل دیده خواهد شد تا از فضای بهینه منطقه گرمسیر و طبیعت آن در جزیره نهایت استفاده صورت گرفته و این اتفاق در پایان منتج به جذب گردشگر بیشتر به جزیره خواهد شد.

وی با بیان اینکه با این اتفاق می توان کیش را به عنوان یک قطب بزرگ برای جذب گردشگر معرفی کرد، خاطرنشان کرد: بررسی های ابتدایی این پروژه توسط مشاور داخلی و خارجی انجام شد و کار در گذشته در دبیرخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ویژه برای مدرن سازی ساحل جزیره کیش

برنامه ویژه برای مدرن سازی ساحل جزیره کیش