مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-24سياسي

در کنار مفت فروشی کشت و صنعت مغان، شکل قانونی نیز رعایت نشده است


نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار مفت فروشی کشت و صنعت مغان، شکل قانونی نیز رعایت نشده است.

- ایسنا/اردبیل نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار مفت فروشی کشت و صنعت مغان، شکل قانونی نیز رعایت نشده است.

صدیف بدری سوم مهر ماه در جلسه احیای حقوق عامه در حوزه خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت مغان با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام برنده واگذاری کشت و صنعت مغان بحث هایی شد و از آن نتیجه نگرفتیم، گفت: نهایتا تحقیق و تفحص انجام دادیم و تصویب شد و در هیات تحقیق و تفحص بنده خودم حضور داشتم و با همکاری کارشناسان دیوان محاسبات و بازرسی اطلاعاتی را جمع کردیم و نهایتا اوایل سالجاری جمع بندی انجام شد و به کمیسیون اقتصادی تحویل دادیم.

وی با بیان اینکه کشت و صنعت مغان یک منبع بسیار ارزشمند و بزرگی برای کشور است و هیچ شکی در آن نیست و دارای اهمیت بسیار بالایی است، افزود: طبق نظر کارشناسان اگر واقعا این مجموعه به درستی مدیریت می شد، می توانست در سطح درآمد منطقه و کشور موثر باشد.

بدری تصریح کرد: این واگذاری اگر خوب مدیریت می شد و خوب اطلاع رسانی می شد و جا می افتاد، تولیدی های بزرگ داخلی و خارجی برای خرید این مجموعه صف می ایستادند و ده ها هزار میلیارد تومان پیشنهاد می دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار مفت فروشی کشت و صنعت مغان، شکل قانونی نیز رعایت نشده است

در کنار مفت فروشی کشت و صنعت مغان، شکل قانونی نیز رعایت نشده است