مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-24سياسي

شرکت 200 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در دوره خط امام


معاون رشد وکادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت 200 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در دوره خط امام خبر داد.

- صمد برسیاه معاون رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: طرح ولایت استانی طی چند سال اخیر خط امام استانی نامیده می شود، و از مجموعه دوره هایی است که به همت بسیج دانشجویی برگزار می شود.

 برسیاه بیان کرد: در این دوره ها دانشجویان در سطح های مختلف تقسیم بندی شده و به گذراندن دوره ها پرداخته تا به دوره های تکمیلی کشوری برسند.

برسیاه خاطر نشان کرد: دوره خط امام استانی هر ساله در ایام تابستان برگزار می شود و دانشجویان تمام دانشگاه های استان می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: این دوره هرساله به صورت حضوری و طی ده روز در شهر قم برگزار می شد که امسال به دلیل شرایط کرونا یی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی گفت: فردا جمعه افتتاحیه با حضور دکتر نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، مسئولین استانی و دانش پژوهان شرکت کننده در دوره خواهد بود.

برسیاه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان و محتوای تعریف شده برای طرح امام استانی، اظهار کرد: شرکت کنندگان افزون بر 200 دانشجو هستند و محتوای طرح هم در چهار سر فصل تنظیم شده است و شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 200 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در دوره خط امام

شرکت 200 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در دوره خط امام