مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-24فرهنگي

ارسال 472 اثر به جشنواره ققنوس خراسان شمالی


صادق کرمی، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: در پنجمین دوره جشنواره ققنوس در استان 472 اثر دریافت شد که این آثار بیشتر در بخش های عکس، - معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی از ارسال 472 اثر به جشنواره ققنوس خراسان شمالی خبر داد و گفت: به نسبت سال گذشته، آثار ارسال شده 88 درصد رشد داشته است.

صادق کرمی، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: در پنجمین دوره جشنواره ققنوس در استان 472 اثر دریافت شد که این آثار بیشتر در بخش های عکس، شعر و داستان بوده است.

کرمی ادامه داد: 150 نفر از 163 نفر شرکت کننده در این جشنواره از دانشجویان هنرمند خود این استان بودند و تقریبا تمامی مراکز آموزشی استان در این جشنواره شرکت کردند.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی با اشاره به حاشیه نشینی قشر انبوهی از مردم خراسان شمالی، تصریح کرد: به واسطه برگزیدگان این جشنواره، کلاس های آموزشی در حاشیه شهر ها برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به رشد 88 درصدی آثار ارسالی نسبت به سال گذشته گفت: شناسایی استعداد های استان یکی از اهداف این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 472 اثر به جشنواره ققنوس خراسان شمالی

ارسال 472 اثر به جشنواره ققنوس خراسان شمالی