مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-24حوادث

عوامل بروز خسارت سیل تالش به دستگاه قضایی معرفی شوند


سازمان بازرسی و دادستانی استان با بررسی جامع از عوامل بروز سیل اخیر در شهرستان تالش، مقصرین را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: سازمان بازرسی و دادستانی استان با بررسی جامع از عوامل بروز سیل اخیر در شهرستان تالش، مقصرین را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در جریان بازدید از مناطق سیل زده شهرستان تالش، با اشاره به خسارات زیادی که با وقوع سیل در شهرستان تالش به روستاییان و بیت المال وارد شده است، تصریح کرد: باید میزان دقیق این خسارت ها مشخص شود.

وی افزود: سازمان بازرسی و دادستانی استان با بررسی جامع از عوامل بروز سیل اخیر در شهرستان تالش، مقصرین را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند تا نسبت به جبران خسارت وارده به مردم پاسخگو باشند.

رییس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر لزوم شتاب هرچه بیشتر در رفع مشکلات اهالی و مردم منطقه، اظهار کرد: لازم است با بسیج امکانات و ماشین آلات سنگین عملیات بازسازی و کمک رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

این مقام ارشد قضایی در ادامه این بازدید با توجه به درخواست مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان دستور داد بر حسب ضرورت و با نظارت دادستانی، سنگ هایی که در معادن این منطقه وجود دارد برای استحکام بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل بروز خسارت سیل تالش به دستگاه قضایی معرفی شوند

عوامل بروز خسارت سیل تالش به دستگاه قضایی معرفی شوند