مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-24اقتصادي

سرانه بودجه شهروندان زرقان کمتر از 1 میلیون تومان است


شهرتشان زرقان بیش از 35 هزار نفر ساکن دارد و با توجه به اینکه 33 میلیارد تومان بودجه این شهر است سرانه بودجه هر شهروند زرقان کمتر از یک میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین فروزان عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه زرقان طی سال گذشته از بخش به شهرستان ارتقا یافت از این رو برنامه ریزی مدیریت شهری در این شهرستان نیز نسبت به گذشته تغییر کرد.

وی ادامه داد: ارتقا بخش به شهرستان باعث شد اعتبارات هزینه ای که در این شهرستان در نظر گرفته شده شود افزایش یابد و در مدیریت شهری نیز تلاش شده تا با افزایش سرانه بودجه ای نقش ویژه ای در بهبود شرایط شهر زرقان ایجاد گردد.

فروزان یادآور شد: بودجه شهرستان زرقان در سال 99 با افزایش قابل توجه به 33 میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده این در حالی است که 35 هزار نفر نیز در شهرستان زرقان اقامت دارند.

شهردار زرقان تصریح کرد: در راستای توسعه شهرستان زرقان برنامه ریزی برای توسعه این شهرستان در نظر گرفته شده و با ارتقا این بخش به شهرستان 28 میلیارد تومان نیز به شهرستان در راستای کاهش آلودگی فضاهای صنعتی اعطا شد.

او ادامه داد: در راستای توسعه خدمت رسانی شهرداری به شهروندان زرقان برنامه ریزی برای فعالیت های عمرانی روبنایی فعالیت های فرهنگی ورزشی و درآمدزایی تعیین تکلیف شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه بودجه شهروندان زرقان کمتر از 1 میلیون تومان است

سرانه بودجه شهروندان زرقان کمتر از 1 میلیون تومان است