مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-24سياسي

ظرفیت هیئات مذهبی برای توسعه قرآن/ هیئات قرآن محور هستند


نائب رییس شورای هیئات مذهبی کشور گفت: قرآن محوری اولویت هیئات مذهبی است چراکه راه رسیدن به کمال تمسک به قرآن و عترت در کنار هم است.

- ایسنا/لرستان نائب رییس شورای هیئات مذهبی کشور گفت: قرآن محوری اولویت هیئات مذهبی است چراکه راه رسیدن به کمال تمسک به قرآن و عترت در کنار هم است.

حجت الاسلام روح الدین دریکوند امروز سوم مهرماه با اشاره به این که شور ارادت به سرور و سالار شهیدان در لرستان دارای جلوه های زیبای معنوی است، اظهارکرد: امسال نیز هیئات مذهبی با عشق و ارادت به اهل بیت رسم بیش از هزار ساله عزاداری امام حسین(ع) را به جای آورده و با رعایت پُروتکل های بهداشتی با اقامه عزاداری به شهیدان کربلا، عرض ادب کردند.

وی با بیان اینکه به استناد حدیث ثقلین و پیوند قرآن و عترت، در قالب یک طرح، برنامه های هیئات مذهبی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، خاطرنشان کرد: آن چه موجب سعادت و رستگاری می شود تمسک به قرآن و عترت است و در جلسات هیئات مذهبی تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) در کنار هم اثربخشی مطلوب را دارد.

دریکوند با اشاره به این که قرآن در راس امور هیئات مذهبی قرار دارد، بر لزوم بهره گیری هیئات مذهبی کشور از مفاهیم معنوی قرآن تاکید کرد و گفت: در جلساتی که با نیت اهل بیت برگزار می شود باید از نور کلام خدا نیز بهره گرفت چراکه رسیدن به کمال و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت هیئات مذهبی برای توسعه قرآن/ هیئات قرآن محور هستند

ظرفیت هیئات مذهبی برای توسعه قرآن/ هیئات قرآن محور هستند