مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-24سياسي

نوبخت: روز مقاومت مردم گیلانغرب ثبت ملی می شود


محمد باقر نوبخت از تلاش ویژه دولت برای روز ملی مقاومت گیلانغرب خبر داد و گفت: برای ثبت ملی روز مقاومت گیلانغرب تلاش و پیگیری ویژه انجام خواهیم داد و همه ملت ایران باید قدردان مردم گیلانغرب «دومین شهر مقاوم کشور» باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر یک روز خود در استان کرمانشاه برای مراسم کلنگ زنی تامین 2 هزار خانه مسکونی اقشار محروم در روستای گور سفید شهرستان گیلانغرب حاضر شد.

نوبخت در دیدار با بخشی مردم منطقه، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس و در آستانه روز گیلانغرب توفیقی حاصل شد که در پاسخ به احسان مردم غیور، مقاوم، متدین، مومن و انقلابی گیلانغرب، کلنگ زنی تأمین 2 هزار واحد مسکونی محرومین را در روستای گورسفید داشته باشیم و از مرکز فرهنگی بازدید کنیم و به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام نماییم.

وی افزود: یادمان شهدا می تواند آیندگان و نسل های جدید را با رشادت ها، جانفشانی ها و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا نماید که همگان بدانند برای حفظ وجب به وجب خاک این سرزمین رزمندگان چگونه از جان خود گذشتند.

برای ثبت ملی روز مقاومت گیلانغرب تلاش و پیگیری ویژه انجام خواهیم داد و همه ملت ایران باید قدردان مردم گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: روز مقاومت مردم گیلانغرب ثبت ملی می شود

نوبخت: روز مقاومت مردم گیلانغرب ثبت ملی می شود